Український Національний Комітет

Діяльність(2007-2010)
Захиститись Бути здоровим Саморозвиватись Відпочивати Побутове
Зображення Файли Статті
Партія Контреліта
Категорії
Захиститись [19]
Бути здоровим [6]
Саморозвиватись [0]
Відпочивати [0]
Побутове [10]
S2 Омега
Пошук
Головна » 2011 » Жовтень » 6 » Як сотові оператори намагаються ошукати клієнтів
00:36
Як сотові оператори намагаються ошукати клієнтів
Нещодавно згадував історію Юрія Луканова про афери стільникових операторів, аж несподіванно для себе сьогодні пересвідчився, як CDMA Україна вигадує схеми ошукання власних клієнтів в той час, як на ринку мобільних послуг точиться маркетингова війна за нових, роздаються бонуси, розробляються програми лояльності.

Коли у абонента накопичилась заборгованість за певний період і він йде платити, отримавши новий рахунок, по дорозі в банк на його телефон дзвонить робот (автовідповідач) і попереджає, що сума боргу ще виросла! Тепер клієнту потрібно заплатити суму боргу + оплату за перепідключення + аванс за новий місяць.

А звідки взялась плата за підключення? - спитаєте ви. Абонента примусово відключають, при цьому, не надаючи йому послуг, з нього зтягують абонентську плату і змушують платно перепідключитися. Як це? - поцікавитеся здивовано.

Виявляється, у Оператора є 4 етапу відключення послуг
Відключення вихідних дзвінків
Відключення всіх дзвінків
Попереднє відключення абоненту зі збереженням номеру (тут можна відновити послугу, сплативши за перепідключення)
Остаточне відключення із втратою номеру телефону

При відключенні на 3 етапі Вам вже не надають послуг, але зтягують абонплату все одно. Відновити зв'язок можна, сплативши суму, яка сподобається оператору, в даному випадку 10 грн. Тоді Вам буде дозволено заплатити додатково борг, аванс за наступний місяць, щоби Ви засяяли щастям і заплатили за гроші те, що інші оператори надають безкоштовно в придачу з бонусами.

Візьмемо за приклад. Рахуємо. Борг 150 грн. Плата за перепідключення 10 грн. Аванс 44 грн. Разом 204 грн.

Що робити?
Ви не платите жодної копійки. Оператор розриває Договір і передає Вашу справу колекторній компанії, яка починає спамити листами із останніми китайськими попередженнями, погрожуючи позовом до суду. Навіть коли вартість паперу і витрати на поштові послуги перевищать суму боргу (204 грн.) колекторна компанія не зупиниться і продовжить збитково працювати. CDMA Україна на протязі, як мінімум року не отримає нічого, окрім марних сподівань на повернення частини заборгованої суми, бо 25-50% відшкодується на користь колекторної компанії. Ви за ці ж 200 грн відкриваєте у цього, або іншого оператора новий номер, отримуєте, як НОВИЙ БАЖАНИЙ КЛІЄНТ бонуси, можливо, нову мобілку і живете у мирі і злагоді із совістю.
Якщо Ви потенційна жертва, платіть за перепідключення, аванси (бажано за декілька місяців наперед). І пам'ятайте – компанії CDMA Україна потрібні лохи і безкоштовні кредити від абонентів.

Якщо я написав складно і не зрозуміло, прошу вибачити і поясню більш доступними словами.

Вашему сотовому оператору начхати на Вас, він не спроможеться заздалегідь попередити про можливі зміни, ані через СМС, ані електронним листом, не те, що звичайною поштою. Вас поставлять перед фактом, вирішивши за Вас, що мусите робити заради вигоди Оператора.

Бо Оператор не зобов'язаний, а лише має право за Договором це робити. Згідно Договору Ви маєте обов'язки, а Оператор – права. Ви на це не звернули уваги при підключенні? Я звернув, але сподівався, що CDMA Україна скористається своїм правом проінформавати мене, як клієнта, про вищевикладені речі.

Отже, для оператора байдужі Ви, фінансова криза, конкуренція, Ваша історія платежів, яка утворює вартісь нового авта. Йому цього мало. І Вам висилають принизливий для Оператора рахунок на перепідключення, документ, який не вартий паперу, на якому надрукований! І після цього Ви будете сяяти щастям від нової програми "лояльності" сотового оператора?

Тому моя порада – забудьте про операторів, які міркують лише про власну вигоду.

Думайте про тих, хто думає про Вас!

 
Віталій Манько
http://www.svidomo.org/defend_article/5483
Категорія: Захиститись | Переглядів: 1116 | Додав: unk | Теги: оператори, шахрайство | Рейтинг: 3.0/1
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

©2008-2010. УНК.