Нещодавно згадував історію Юрія Луканова про афери стільникових операторів, аж несподіванно для себе сьогодні пересвідчився, як CDMA Україна вигадує схеми ошукання власних клієнтів в той час, як на ринку мобільних послуг точиться маркетингова війна за нових, роздаються бонуси, розробляються програми лояльності.
Коли у абонента накопичилась заборгованість за певний період і він йде платити, отримавши новий рахунок, по дорозі в банк на його телефон дзвонить робот (автовідповідач) і попереджає, що сума боргу ще виросла! Тепер клієнту потрібно заплатити суму боргу + оплату за перепідключення + аванс за новий місяць.
А звідки взялась плата за підключення? - спитаєте ви. Абонента примусово відключають, при цьому, не надаючи йому послуг, з нього зтягують абонентську плату і змушують платно перепідключитися. Як це? - поцікавитеся здивовано.
Виявляється, у Оператора є 4 етапу відключення послуг
Відключення вихідних дзвінків
Відключення всіх дзвінків
Попереднє відкл
...
Читати далі »