Український Національний Комітет

Діяльність(2007-2010)
Захиститись Бути здоровим Саморозвиватись Відпочивати Побутове
Зображення Файли Статті
Партія Контреліта
Категорії
Захиститись [19]
Бути здоровим [6]
Саморозвиватись [0]
Відпочивати [0]
Побутове [10]
S2 Омега
Пошук
Головна » 2011 » Листопад » 01
Щоб змусити покупця купити якомога більше, магазини застосовують кілька прийомів,  розповідає маркетолог Владислав Шестерняк, 23 роки.

Він працює в торгівлі з 18 років. Починав торговим представником: продавав по офісах та багатоповерхівках парфуми та дрібне приладдя. Тепер має замовлення супермаркетів.

— Головне — змусити людину взяти товар у руки. 70 відсотків жінок, які не хотіли купувати, потримавши хвилину флакон дешевих духів, потім купували ще й радили знайомим.

Пополудні 27 жовтня з Владиславом заходимо у супермаркет "Велика кишеня" на пл. Перемоги. Пояснює, маркетологи розробляють шлях прямування покупця від входу до каси.

— Дивіться, одразу при вході в зал — полиці з фруктами. Така сама схема розстановки у "Біллі", "Сільпо", "Фуршеті". Фрукти дають аромат. Покупцеві буде приємно знаходитись в магазині. Часто біля входу виставляють свіжу випічку або квіти. Вони теж принаджують пахощами. А от найнеобхідніші продукти — хліб, молоко, м'ясо, яйця — ... Читати далі »
Категорія: Захиститись | Переглядів: 1304 | Додав: unk | Дата: 01.11.2011


©2008-2010. УНК.