Щоб змусити покупця купити якомога більше, магазини застосовують кілька прийомів, розповідає маркетолог Владислав Шестерняк, 23 роки.
Він працює в торгівлі з 18 років. Починав торговим представником: продавав по офісах та багатоповерхівках парфуми та дрібне приладдя. Тепер має замовлення супермаркетів.
— Головне — змусити людину взяти товар у руки. 70 відсотків жінок, які не хотіли купувати, потримавши хвилину флакон дешевих духів, потім купували ще й радили знайомим.
Пополудні 27 жовтня з Владиславом заходимо у супермаркет "Велика кишеня" на пл. Перемоги. Пояснює, маркетологи розробляють шлях прямування покупця від входу до каси.
— Дивіться, одразу при вході в зал — полиці з фруктами. Така сама схема розстановки у "Біллі", "Сільпо", "Фуршеті". Фрукти дають аромат. Покупцеві буде приємно знаходитись в магазині. Часто біля входу виставляють свіжу випічку або квіти. Вони теж принаджують пахощами. А от найнеобхідніші продукти — хліб, молоко, м'ясо, яйця —
...
Читати далі »