У ролі споживача неодноразово ставав (і стає) кожен з нас, купуючи якісь речі, користуючись якоюсь послугою. Разом із тим трапляються випадки реалізації неналежних товарів чи послуг. Саме тому постає важливе питання – яким чином захистити свої споживчі права від порушень з боку недобросовісних продавців та як скористатися всім обсягом прав споживача, якщо таке порушення таки було здійснене.
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон), споживач – це фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
До основних прав споживачів, відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону належать :
право на захист своїх прав державою;
право на належну якість продукції та обслуговування;
право на безпеку продукції;
право на необхідну, доступну, достовірну та своєчасну ін
...
Читати далі »