|
Любіть па-русскі
Попередня моя стаття викликала дивне зауваження: чому я не посилаюся на
джерела. Але ж стаття опублікована в Інтернеті, отже ті, хто її
прочитав, володіють Інтернетом і досить лише заґуґлити будь-якого
автора, якого я згадав, як відразу стане ясно, з якого видання цитата
походить. А мета тієї статті, як і цієї, не принизити когось ціною
іншого, а вказати на те, що спільного в російського і українського
народів менше, ніж у чеського з польським або хорватським. Однак жоден з
тих народів ніколи не проголошував себе одним народом чи навіть
братами. І всупереч псевдогеніальним ідеям Лєніна світ продовжує і буде
продовжувати дробитися на окремі держави.
Сьогодні я хочу поговорити про специфічний погляд росіян на жінок і зокрема на кохання та секс.
Німець
Сигізмунд Герберштейн, який побував у Московії у 1556 році, описав
цікавий випадок, що характеризує російський менталітет: "Є у Москві один
німецький коваль Йордан, який оженився на московитці. Проживши якийсь
час із чоловіком, вона якось ласкаво його запитала: "Дорогий мужу, чому
ти мене не любиш?" Чоловік відповів: "Та я тебе сильно люблю". "Але я ще
не маю знаків любові". Чоловік став розпитувати, яких знаків їй
потрібно, на що вона відповіла: "Ти жодного разу мене не вдарив".
"Лупцювання,
– розповідав мені він, – звичайно, не здавалися мені знаками любові,
але я вирішив у цьому питанні не відставати". Одне слово, він незабаром
дав їй добрячого лупня, після чого його жінка почала його обходжувати зі
значно більшою любов’ю. У цьому занятті він вправлявся пізніше дуже
часто і, заки я ще перебував у Московії, зламав їй шию і ноги".
Б’є
– отже любить. Ця приказка дивним чином дожила і до наших часів. Але
жодна українська жінка в минулому ніколи б не потерпіла, а тим більше не
вимагала б подібних свідчень любові.
Етнографічні записи
свідчать, що звичаї російського села ніколи не були аскетичними. Ось як
виглядали стосунки селянської молоді Владимирської губернії наприкінці
XIX ст. у записах етнографічного бюро князя В. Тенішева.
"Пора
статевої зрілості настає в 14-16 років. Батьки це сприймають спокійно і
не перешкоджають гулянню по ночах. Стосунок хлопців до дівиць
грубувато-вільний (заохочувальний вигук "ай да дєвка" супроводжується
ударом кулака по спині обраниці), на що дівиці вдавано сердяться. На
гулянках виконуються частушки в основному непристойного змісту. Шлюб з
любові явище рідкісне. Стосунки молоді відзначаються свободою, навіть
удень дозволяють собі обійми, уночі ж допускаються всі "потворні
вільності". Ставлення батьків до цього байдужне, деякі батьки самі
посилають дітей на "гульбища".
Уже з XVIII сторіччя серед
російських селян узвичаїлося видавати дівчат заміж у 12 років, бо не
було жодної змоги допильнувати їхньої цноти. Чимало дівчат народжували,
не будучи в шлюбі, по кілька дітей та ще й від різних батьків. "А было
мне тринадцать лет", – зізнавалася пушкінській Татьяні її няня, яку рано
видали заміж. Дослідник Б. Романов бачив у цих ранніх шлюбах
"противоблудное средство".
Обурення Табачніка тим, що у
підручнику з історії права написано про потяг росіян до матюків,
виглядає дивним. Навіть у стосунках з жінками росіяни нерідко
демонстрували грубість. У новгородській берестяній грамоті якийсь Фйодор
назвав "жену свою коровою, а дочь блядью". У XVII ст. німецький
дипломат Адам Олеарій зафіксував: "Блядин сын, сукин сын, блядь твою
матерь и другие гнусные слова были лучшими титулами, которыми они
неистово приветствовали друг друга".
Звичайно, можна потрактувати
матюки як "пережиток магической формулы обращения к богине-матери с
просьбой оплодотворить землю", як це намагаються витлумачити деякі
сучасні російські патріоти. Але росіяни позаминулого сторіччя так не
вважали. Ось, що писав М. Чистяков у книзі "Из русского быта"
(Петербург, 1868): "У великорусских крестьян безпрестанно слышатся
отвратительные, грязные выражения, уж не говоря о ссоре, но даже в шутке
и ласке. Грубость нашего простаго народа в этом отношении
возмутительна".
Натомість: "Малороссийские крестьяне и между
собою обращаются вежливо: "вы, господа, милости просим, пожалуйте, не
обидьте", подобныя выражения у них обыкновенные формы речи... В
разговоре малороссиянина, особенно в присутствии женщин, ничего
подобнаго нет. А ласки у них, особенно у женщин, исполнены глубокой
нежности и поэзии, отзывающейся свежестию впечатлений степной природы и
простодушнаго патриархальнаго быта. "Звездочка моя, горлинка,
перепелочка, рыбка, подснежничек, орел, дуб зеленый" - их обыкновенные
ласкательные имена".
Учений І. Кон у книзі "Сексуальная революция
в России" пише: "Чрезвычайная изощренность русского мата пронизывает
весь русский фольклор. И дело не только в лексике, но и в содержании.
Русские эротические сказки не просто подробно и вполне натуралистично
описывают сами сексуальные действия, но и предлагают абсолютно
несовместимую с христианской моралью систему оценок. Такие "сексуальные
шалости", как овладеть спящей красавицей, не спрашивая ее согласия, или
обесчестить девушку в отместку за отказ выйти замуж за героя,
представляются народному сознанию вполне естественными, справедливыми,
даже героическими".
Так само, як і в Китаї, у Московщині з
давнини практикувалося співжиття з наложницями і рабинями. Гріхом це не
вважалося. Таких жінок називали "меньшицами" – тобто меншою дружиною. У
XV ст. Митрополит Іона неабияк вжахнувся, довідавшись, що "инии
венчаются незаконно... четвертым и пятым совокуплением, а инии – шестым и
седьмым, а кое-кто и до десятого". Нерідко траплявся і груповий секс:
"аще два брата с единою женою оскверняются или две сетры с единым
мужем".
Слова "секс" тоді ще не знали, заміняли його іншими –
"совокупление", "плотногодие", "удоволство", а що траплялися випадки і
зоофілії, то церква квапилася зреагувати: "Удоволство от Бога ведано с
человеком совокуплятися". Зверніть увагу на слово "удо-вол-ство". В
давнину "удом" – називали прутень, отже секс – це "воля прутня". А однак
усю провину за "блядение" церква покладала на жінок, і навіть
біблійного Змія на російських іконах інколи зображали в образі
жінки-змії з довгим хвилястим волоссям, великими грудьми і зміїним
хвостом замість ніг. Вважалося, що саме "жены мужей оболщают, яко
болванов", що "любая жена от Диавола есть".
А відтак церква
спробувала якось унормалізувати "русскій секс" і заборонила "плотногодие
творити" упродовж усіх чотирьох багатоденних постів, а також по
середах, п’ятницях, суботах, неділях і в дні церковних свят. Ба навіть у
ці дні наказували подружжю спати окремо, а не в одному ліжку "яко по
свиньски во хлеву".
Іноземці, відвідавши Московію у XVII
сторіччі, дуже з таких вимог дивувалися і вважали їх невикональними.
Адже, якщо суворо дотримуватися усіх церковних заборон (в тому числі і
періоду місячних та півтора місяця після пологів), то для сексу в
Московії залишалося лише 5-6 днів на місяць.
На сповіді попи з
маніякальною проникливістю допитувалися у парафіянок усіх деталей
їхнього сексуального життя. І що цікаво: випадки перелюбу з самими
попами навіть у стінах церкви "не казались средневековым московитам
кощунственными". У католицькому світі такого священика прогнали б і
ніколи б не вибачили. Зрештою, в католицькому світі, як і в Україні,
заборонялося займатися любощами під час вагітності, а в Московії – будь
ласка.
Гратися московитам можна було тільки в одній позі: "Живот
на живот – все заживет". За спроби осідлати чоловіка й погецкати на
ньому чекала сувора кара: від трьох до 10 (!!!) років посту! Цікаво, що
поза зі спини, яку називали "скотский блуд" або "содомский грех с
женою", не викликала такого великого осуду, а тільки 14 днів єпитимії.
Тричі гріховним вважалися "блуд в непотребно естество в рот" и "блуд
чрес естество в афедрон" (анально). Народ, щоправда, мав усі ці приписи
глибоко в носі, про що свідчить і приказка: "Хорошая жена на х.. не
дремлет", "Много в п...е сладкого – всего не вылижешь".
Відчуваючи
наростаюче збудження моїх читачів, зроблю перерву у цих сексуальних
дослідженнях до наступної середи. Тим більше, що піст.
УНІАН Юрій Винничук
Джерело: http://tsn.ua/analitika/lyubit-pa-russki.html |
Категорія: Сепаратизм і 5 колона | Додав: unk (08.12.2010)
| Автор: ТСН
|
Переглядів: 638
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|